Svar på två kommentarer

Du hänger med Monesa yaiso och naima väll? Natalie dendära också väll ? :S
Svar: Ja jag hänger med Moni, yeiso och naima när jag är ute i Haninge. Annars hänger jag med andra utanför Haninge, men Natalie är en av dom närmaste! Men hon på bilden bor 5 minuter ifrån mig & vi umgås ibland på kvällarna ute i Haninge vi har hållit ihop i ungefär 6 år?

Vänta du var ju väl tillsammans med honom? Hur är er relation nu? Han har en ny tjej väl?
Svar: Jo jag var tillsammans med honom förut. Vi är nära varandra & tackar gud för det. Det får ni väll ta reda på själv? Du får gärna skriva ditt namn nästa gång. Vill inte ha frågor om oss mer :) Men ni får gärna fråga annat om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0