It Was A Good Day

Shooo! Vaknade för lite mindre än 1 timme sedan. Snackade i telefon snabbt med en vän & sen så gick jag och kollade på videoklipp där vi får se Karusellen/Pangaia göra reportage! Riktigt fet. Lägger upp den efteråt!! Hur mår ni annars? Jag mår bra förutom att jag är seg i kroppen bara! Idag ska jag också chilla. Sanningen jag gör inget här hos mamma för det är dött fo real asså. Åker hem nästa vecka asså fett skönt bara komma tillbaks och göra en massa! Finns inte så mycket att säga faktiskt! Så rundar av här. Beso ♥

Jag och Vicki på väg till Vegabaren sista dagen i stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hänger med Monesa yaiso och naima väll? Natalie dendära också väll ? :S

2012-06-28 @ 16:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0