Jag älskade dig då, jag älskar dig nu och kommer alltid älska dig.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid för sitta vid datorn.. Just nu funderar jag vart mina hörlurar är. Åker hem om två dagar och pallar inte sitta utan musik i 7 timmar. DÖ för den som har tagit dom, mina hörlurar har inte direkt fötter.. Snackade i telefon när jag vaknade och käkade frukost. Sen dess har jag suttit och pratat med mami. Ska till grannen ikväll och hjälpa henne med sin kamera >.< Mamma och jag är själva idag så vi ska väl hitta på något tillsammans. Kommer tillbaks hit i Augusti innan skolan förmodligen med natalie. Aja har inte så mycket att säga. Kollade på film och sånt med Julia igår, men ska se på film nu. Vi hörs :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0